Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

piątek, 15 sierpnia 2014

Limonka

czyli wymianka limonkowa u Ewy  ( tu )
moją parą była Krysia - CreaDiva

zapisałam się i......o to efekt.....



bukiet - w kolorach wymiankowych - ale tak naprawdę kolory troszkę  po konsultacjach....
w glinianym naczyniu, róże kremowe i pistacjowe, kłosy zbóż barwione i zatrwian, no i perełki:) żeby rozświetlić całość....zdjęcia tylko dwa bo nie bukiet tu gra tu główną rolę....


karteczka....:)


mały bukiecik:) tu kolory niestety przekłamane, bukiecik w różach ale nie aż tak jaskrawych....


przydasie - Krysia prosiła o te kartkowe - papiery, wstążki, wycinanki, aplikacje, kwiatki........(tu są też słodycze)

a dostałam


tak wyglądała całość....jeszcze zapakowana....


dwie piękne bransoletki, mydełko, maseczka, pilniczek


PIĘKNA "osłonka" na poduszkę, herbatka, cukierki


karteczka i....szydełkowe piękności, o które prosiłam:)

Ewie dziękuję za pomysł a Krysi za wspaniałe niespodzianki
a Wam za to że jesteście:)


18 komentarzy:

  1. Przepiękne rzeczy~!!!!Super, że wymianka się udała!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty, przepiękne.Wspaniałe róże!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne różyczki, to one najbardziej przykuwają uwagę:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezenciki:) a twój bukiecik super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same śliczności !!! nie wiem co najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne bukieciki i karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rajciu!!! Ale limonkowe śliczności wymiankowe:))) Wsród limonek oczarował mnie bukiecik - jest przepiękny:))))) i wydaje mi się, że jest w "ikebanowej" doniczce? oraz oryginalna miss "poszeweczek" na podusię:)))
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie zrobiłyście cudne prezenty, nic tylko podziwiać Wasze zdolne rączki, wymianka widzę bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezwykła wymianka, piękności! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej! same cudowności tu widzę. ładny bukiet, kartka i super przydasie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko śliczne :) Super wymianka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała wymianka a bukiecik jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapewniam wszem i wobec że bukiet w rzeczywistości wygląda jeszcze piękniej, mam szczęście, że trafił na mój stół :-) Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za wspaniałą wymiankę, jestem baaardzo zadowolona i cieszę się że prezenty ode mnie też się spodobały :-) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna dekoracja ;) Osobiście bardzo lubię kolor limonkowy.. Różyczki, jak zwykle zrobione z wielką starannością i precyzją, a dodatki nadają całej kompozycji takiej lekkości :) Karteczka też piękna!

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń